38 داوطلب از حوزه مراغه و عجب شیر برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

 معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: تا پایان وقت اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کل کشور، ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مراغه و عجب شیر به 38 داوطلب رسید.

 

ظفر محمدی افزود: در هفت روز مهلت قانونی، از مجموع 38 ثبت نام کننده یک نفر روحانی و سه نفر زن بوده که با مراجعه به فرمانداری این شهرستان و وزارت کشور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.
وی، با اشاره به اینکه جوانترین نامزد 30 ساله و مسن ترین آن ها 64 سال سن دارد، اظهار کرد: در زمان بندی ثبت نام از 28 آذر تا چهارم دی سال جاری، پنج نفر با مراجعه به وزارت کشور و 33 نفر با مراجعه به ستاد ثبت نام انتخابات حوزه مراغه، عجب شیر، سراجو و قلعه چای مستقر در فرمانداری ویژه مراغه ثبت نام کرده اند.
محمدی، ادامه داد: از امروز، پس از وصول نتایج بررسی صلاحیت ها از مراجع چهارگانه، صلاحیت ثبت نام کنندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور هیات اجرایی و هیات نظارت در محل فرمانداری مورد بررسی قرار می گیرد.
پس از طی روند بررسی صلاحیت آنان، در تاریخ 27 بهمن اسامی قطعی نامزدهای تایید شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد و یک روز بعد این اسامی توسط فرماندارهای حوزه های انتخابیه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفت اسفند سال جای برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 دی 1394برچسب:, | 16:38 | نويسنده : شهروند مراغه ای |